[ad_1]
GROW.House uppnår något unikt. I stället för att förlita sig på traditionella banker tillåter GROW-tokens verktyg transaktioner inom GROW-ekosystemet. Nästa sak vi gör är revolutionerande: vi har bundit det till ett spel som Sims, Farmville eller Game of War. Vi vill att individer ska bygga en verklig värld inuti spelet. Vi känner igen att vissa människor är kryptoinfödda och förstår krypto, men förstår inte cannabis. Det finns likaså cannabis infödingar som förstår cannabis, men inte förstår krypto.
Genom Grow.House har de nu möjlighet att lära sig om varandra. De flesta människor på planeten har någon gång spelat ett spel som liknar det vi erbjuder. Oavsett om du är tusenårig och du brukade spela simmarna när du var liten, eller om min son spelar krigsspel och Clash of Clans eller några av dessa andra som fungerar på samma sätt som Farmville på Facebook. Det är en värld som låter dig bygga och utveckla karaktärer och ekosystem. Du kan fortsätta förbättra dessa ekosystem. Och det finns en valuta i spelet ― oavsett om det är diamanter, juveler, ädelstenar eller vad som helst.
GROW är inspirerad av ett sådant ekosystem. Du har en symbol, och det är värt pengar. Vad vi sedan gjorde var att lagra på gamifieringsaspekten. Du får spela Grow.House-spelet. Och i Grow.House-spelet kan du köpa mark i form av en NFT.
Så istället för att till exempel stärka ditt slott mot attraktioner köper du en NFT eller ett frö. Dessa frön mognar, och du producerar dina egna stammar i spelet. Markpaketen avger tillväxtpengar, på samma sätt som du kan driva ett hotell på Cityville och det producerar dollar för att du ska gå ut och spendera mer dollar i spelet. Även om det här bara är fiktiva dollar, för GROW kan du skapa verkliga tillväxtpengar, som har verklig valuta.
Vi tog de bästa aspekterna som gör det möjligt för människor att engagera sig, vilket skapar klibbighet (ingen ordlek) med alla de bästa elementen i de andra spelen. Och vi kombinerade det med krypto och cannabis. Om du förstår den här typen av spel, som de flesta gör, och du redan känner till cannabis eller kryptosidan, har vi gjort det väldigt enkelt för dig att lära dig den andra.
Detta är förmodligen det första spelet på miljoner som kommer. Människor kommer att slå av denna idé i ett hjärtslag, för det är så geni. Det utnyttjar funktion och nytta av krypto, och det tappar in i en mycket viktig kategori, som är cannabis. Den har den klibbigheten och den utbildningsprocessen streckas ut på ett sätt som är väldigt enkelt. Mina tioåringar kommer inte att spela det här spelet, men han kunde. Det är redan mycket bekant för honom.
En sak jag gillar med de två tillsammans är att de, till skillnad från många branscher, är mer samarbetsvilliga än konkurrenskraftiga. Människor är mycket hjälpsamma i båda dessa kategorier eftersom de arbetar för det större goda.
Människor lär alltid andra människor hur man gör sin första kryptotransaktion. Människor i cannabisindustrin är också mycket hjälpsamma. När du kombinerar dessa två industrier är det en intressant korsning av människor som är både cannabis och krypto, som är villiga att sitta ner och hjälpa alla att trivas och lära sig om ekosystemen, för de vet att det kommer att vara till förmån för det bästa. Startups och företag inom cannabis- och kryptoindustrin tävlar inte. De samarbetar.
Gilla BTCMANAGER? Skicka ett tips!
Vår Bitcoin-adress: 3AbQrAyRsdM5NX5BQh8qWYePEpGjCYLCy4
[ad_2]
Source link